קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת טופי פקאן אנגלית

עוגת טופי פקאן אנגלית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, כל כך לתת עוגת טופי פקאן אנגלית לנסות. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 304 קלוריות. זה מושלם עבור חג ההודיה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, שומן חזיר, מי קרח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: ממש חטא! פודינג טופי דביק עם רוטב פקאן טופי, טופי אנגלי, ו טופי אנגלי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.