קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת מעבורת החלל

עוגת מעבורת החלל
עוגת מתכון מעבורת החלל יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 3 שעות ו-15 דקות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 425 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 15 מנות. גשו לסופר וקנו בטי עשיר & קרם וניל, שוש מחרוזת, ממתקים כוכבים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: מבקרים בחלל, space party + moon mix, ו המגיש של בריטה סייבר ומיקס חטיפים.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבת כהה או לא דביקה). גריז או ריסוס בתחתית וצדדים של מחבת 13x9 אינץ'. להכין ולאפות עוגה לפי הוראות על תיבת למחבת 13x9 אינץ'. מגניב 10 דקות; להסיר עוגה מחבת מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. מקררים או להקפיא עוגה 1 שעה עד המשרד.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
באמצעות סכין משונן, לחתוך כיפה מעוגלת מלמעלה של עוגה לעשות משטח שטוח; עוגת מקום לחתוך בצד למטה.
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים
3
חותכים עוגה כפי שמוצג בתרשים (תבנית ניתן למצוא תחת הטיפים להלן).
4
על מגש, מניחים חתיכת עוגה
5
סדר חתיכות 2, 3 ו 4 כפי שמוצג בתרשים, זמירה כדי להתאים, עומד חתיכת 3 עבור סנפיר העליון. נקודת חיתוך של חתיכה 2 עבור האף של מעבורת. לצרף כל חתיכה עם כמות קטנה של ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
6
עוגת פרוסט עם שכבה דקה של ציפוי לאטום בפירורים. להקפיא 30 עד 45 דקות להגדיר ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
7
מוסיפים שכבת ציפוי אחרונה לעוגה, תוך שימוש בציפוי שנשאר.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
8
השתמש שוש לעשות קווים אלכסוניים על פני האף של הסעות כדי לתאר את הסנפיר העליון. השתמש סוכריות שוקולד m&M ' s minis כדי מתאר קצה, כנפיים ובחזרה של הסעות.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 זילוף בצורת לב2 זילוף בצורת לב
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
9
מוסיפים כוכבים גדולים וקטנים לכנפיים ובחזרה; מוסיפים סוכריות עגולות לשני צידי הסנפיר. כתוב " ארה " ב "או הודעה אחרת על גבי סנפיר עם ג' ל לקשט. הכנס נרות בסוף המעבורת. אם תרצה, ממש לפני ההגשה, להדליק נרות עבור " המראה."החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ל קישוטג ' ל קישוט
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.