קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מרשמלו שוקולד

עוגת מרשמלו שוקולד
זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לכם מים, תמצית ונילן, קיצור ירקות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון של 20%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת מרשמלו שוקולד, עוגת קצפת מרשמלו, ו קאפקייק שוקולד - מבחן קאפקייק השוקולד האולטימטיבי שנאפה על ידי 50 אופים וספירה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל -325 מעלות פרנהייט מרפדים קאפקייק או תבנית מאפינס של 12 כוסות בספינות קאפקייקס מנייר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
מנפים יחד את הסוכר, הקמח, הקקאו, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מערבבים ומקציפים בקערה נפרדת את הביצה, החלב, השמן והווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חלבחלב
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
בעזרת מרית, שלבו את החומרים היבשים והרטובים, לסירוגין בין השניים, החל מ-1/3 מהחומרים היבשים וכלה ב-1/3 מהחומרים היבשים. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, ואז מוסיפים את המים החמים מאוד ומערבבים עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
5
מעבירים את הבלילה לקנקן (קל יותר לשפוך את הבלילה מאשר לגרוף, מכיוון שהיא דקה מאוד).
6
יוצקים את הבלילה לתבנית הקאפקייקס, ממלאים כל כוס 3/4-מלאה ואופים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
7
תנו לקאפקייקס להתקרר 5 דקות לפני המילוי. טען את הציפוי לשקית צנרת המצוידת בקצה מאפה עגול. הכניסו את הקצה לקאפקייקס ומלאו במעט זיגוג, ואז בעזרת אותו קצה, קפאו את צמרות הקאפקייקס. מצננים את הקאפקייקס במקרר למשך 15 דקות כדי להגדיר את הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
8
מטפטפים את הקאפקייקס הקפואים בגנאש פושר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
1
בקערת ערבוב גדולה מערבבים את קרם המרשמלו, הסוכר, הקיצור, המלח ותמצית הווניל ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
תמצית ונילתמצית וניל
קיצורקיצור
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
1
מערבבים את השוקולד, החמאה, האספרסו החם וסירופ התירס בקערה חסינת מיקרוגל ומחממים, 20 שניות בכל פעם עד שהשוקולד נמס, מערבבים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
שוקולדשוקולד
אספרסואספרסו
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מזלפים את הקאפקייקס המצוננים והמרשמלו עם גנאש פושר.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
קאפקייקסקאפקייקס

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץשוקולד מריר, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים0(יכול להיות או להרחיק)סירופ תירס קלסירופ תירס קל12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1(חוֹרֶף)אספרסו חםאספרסו חם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרשמלו (מומלץ: מוך)קרם מרשמלו (מומלץ: מוך)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקת (מומלץ: הרשי)אבקת קקאו לא ממותקת (מומלץ: הרשי)0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקותקיצור ירקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לקאפקייקס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.