קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת עוגיות אוריאו

עוגת עוגיות אוריאו
עוגת עוגיות אוריאו דורשת סביב 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 552 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם חמאה, דאנקן היינס עוגת שוקולד פאדג', סוכר מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 23%. נסו עוגת עוגיות אוריאו™ שמימית, עוגת עוגיות אוריאו מצופה שוקולד, ו עוגת עוגיות אוריאו מצופה שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות אוריאו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.