קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

עוגת קצפת תות

עוגת קצפת תות
עוגת קצפת תות יכול להיות רק סקוטי מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מנה אחת מכילה 400 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-1575 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לכם פודינג מיידי בטעם וניל ג'לי, ריבת תות, תותים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. הכנת המנה לוקחת כ 5 שעות ו-40 דקות. נסו עוגת תותים, איך להכין עוגת תותים טבעונית, Trimisu Shortcake Trifle, ו לא לאפות עוגת פירות יער קצת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן עוגת הבלילה ואופים לפי הוראות על החבילה עבור 2 (9 אינץ') שכבות עוגה עגולות. עוגות מגניב ב 10 דקות מחבתות. הפוך על מדפים תיל; להסיר בעדינות מחבתות. עוגות מגניבות לחלוטין. בינתיים, לזרוק פירות יער עם סוכר. מקררים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לעטוף 1 עוגה ריינולדס לעטוף רדיד אלומיניום; להקפיא לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
חותכים את העוגה שנותרה אופקית לשניים; מורחים את השכבה התחתונה עם ריבה. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה. השתמש 2-1 / 2 אינץ ' חותך עוגיות לחתוך מעגל ממרכז העוגה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
4
חותכים את העוגה שנותרה לחתיכות 2 אינץ'.
5
מקציפים תערובת פודינג וחלב בקערה בינונית עם להקציף 2 דקות. מערבבים בשוט מגניב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
שכבה מחצית כל חתיכות עוגה, פירות יער (עם מיצים) ותערובת פודינג בקערת זכוכית גדולה; לחזור על שכבות. למעלה עם עוגות שמורות עגולות. מקררים 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה