קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד טראפל עשירה

עוגת שוקולד טראפל עשירה
עוגת שוקולד טראפל עשירה עשויה להיות הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 336 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 26 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1052 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך vanillan חלץ, שבבי שוקולד semisweet, שמנת מתוקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. מתכונים דומים: עוגת שוקולד עשירה עם ציפוי גנאש וקן פטריות כמהין, פלחי כמהין עשירים, ו כמהין קל ~ כפיות שוקולד וורדים.

הוראות

1
ב צלחת מיקרוגל לשלב שוקולד צ ' יפס ו 1/2 של הקרם. מבשלים על גבוה במשך 1 עד 2 דקות, ערבוב כל 30 שניות עד חלקה. מגניב לטמפרטורת החדר. מערבבים בסוכר & וניל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ונילוניל
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
בקערה קטנה, לנצח את שאר השמנת עד פסגות רכות טופס. הכה בתערובת שוקולד במהירות גבוהה 1/3 בכל פעם. מערבבים היטב וכפית לתוך הקרום.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קרםקרם
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מקררים לפחות 8 שעות לפני ההגשה.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Granbazan Etiquetan Ambar Albarino. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
צבע זהוב חיוור, עם רפלקסים מבריקים של לימון לכיוון הקצה. מורכבות חוש הריח הגדולה, המשקפת בבירור את המאפיינים הזניים עם ניחוחות של פירות טריים זרע, אננס, תפוח ירוק, לימון ובננה. Mouthfilling עם חומציות פריך. טעם לוואי אלגנטי, מאוזן ונעים.