קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד קוקוס שוקולד

עוגת שוקולד קוקוס שוקולד
עוגת שוקולד קוקוס שוקולד יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 12 מנות עם 535 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו תמצית ונילן, תערובת פודינג שוקולד מיידית, ביצים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 22%. הציון הזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: עוגת שוקולד קוקוס שוקולד / # בונדטמון, קוקוס שמנת חמוצה שוקולד עוגת כדור שלג, ו בננה קוקוס בונדט / עוגה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, תערובת הפודינג, הביצים, השמן, המים והווניל. מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים בינוני במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
ונילוניל
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 3 כוסות ל -10 אינץ ' משומן ומקומח. מחבת צינור מחורצת. בקערה קטנה שלבו את הקוקוס, החלב והתמצית. זרוק בכפיות על הבלילה. מכסים עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
חלץחלץ
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 50-60 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין. פרוסט עם ציפוי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי שוקולדציפוי שוקולד
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת