קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

עוטפת חציל נאן בגריל עם רוטב טחינה-יוגורט

עוטפת חציל נאן בגריל עם רוטב טחינה-יוגורט
המתכון עוטפת נאן חציל בגריל עם טחינה-יוגורט רוטב מוכן תוך כ 30 דקות, וזה בהחלט מדהים צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתאבן זה יש 610 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך תרד תינוק, חצילים, יוגורט יווני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו חצילים (חצילים) עם רוטב יוגורט טחינה, עוטפת חצילים בגריל עם סלט טחינה חריף, ו סטייק בגריל, ירקות וסלט קינואה עם רוטב יוגורט-טחינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל פחם או גז לחום גבוה (450 עד 550; אתה יכול להחזיק את היד שלך 5 ב. מעל באח בישול רק 2 עד 4 שניות). בקערה קטנה, מערבבים שום, מיץ לימון, טחינה, יוגורט ומלח. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
מברשת חצילים ועגבניות בשמן. גריל, פונה לעתים קרובות, עד ריכוך סימני גריל מופיעים, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים פלחי עגבניות לשניים. נאן חם על הגריל.
מרכיבים שתצטרך
4
הניחו כל נאן על צלחת ומעל עם 1 1/2 כוסות תרד, כמה פרוסות חצילים, 4 חתיכות עגבניות, וכפית גדולה של תערובת יוגורט שמורות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוז תוסס ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי עבור Fingerfood. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sophora Sparkling rosé. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.