קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות18
מגזין

עוף דיז'ון פריך

עוף דיז'ון פריך
עוף דיז'ון פריך לוקח בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-2 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 40 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 410 קלוריות. המתכון הזה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם חמאה, חצאי חזה עוף, פירורי לחם וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 63%. נסו לחם פריך רוזמרין-דיז'ון, נבטי בריסל קלויים עם דיז'ון, אגוזי מלך ופירורים פריכים ועוף דיז'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פירורים בקערה רדודה. משטחים כל חזה עוף ל-1/2 אינץ'. עוֹבִי; מברישים בחרדל, ואז מצפים בפירורים.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל קצוץ או פרוס דק1 בצל קצוץ או פרוס דק
1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה1 מעטפת פאי 9 אינץ', אפויה
ציוד שתשתמש בו
2 לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')2 לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
2
מניחים ב-11 אינץ'. x 7 אינץ'. תבנית אפייה מצופה בספריי בישול; לטפטף חמאה.
מרכיבים שתצטרך
3/4 כוס פירורי קרקר קינמון מופחת שומן גרהם (בערך 4 קרקרים שלמים)3/4 כוס פירורי קרקר קינמון מופחת שומן גרהם (בערך 4 קרקרים שלמים)
6 כפות חמאה או מרגרינה, מרוככת6 כפות חמאה או מרגרינה, מרוככת
ציוד שתשתמש בו
אוזניים תירס בגריל מושלם, גרעינים הוסרואוזניים תירס בגריל מושלם, גרעינים הוסרו
3
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 20-25 דקות או עד שהמיץ מתבהר.
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדר1 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדר

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור קריספ. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Caves Roger Goulart Gran Reserva Cava. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-22 דולר.
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
היינות המועסקים לייצור קאווה נבחרים בקפידה רבה וכפופים לתקופת יישון מינימלית של ארבע שנים. לאחר 24 חודשים - ואחת לשנה - הבקבוקים ביישון נתונים לטכניקת ה- déplacé, הכוללת ניעור הבקבוקים על מנת להומוג את השמרים ולקבל מיצוי גדול יותר מבחינת פוטנציאל הארומטי והטעם שלהם, על פני יותר מ- 48 חודשי הזדקנות. התוצאה היא קאווה עדינה עם צבע צהוב חיוור, גוונים זהובים בהירים, וברק מדהים, כמו גם זרים מעניינים, מורכבים ועוצמתיים. תערובת: 60% Xare-lo, 20% Macabeo ו-20% Parellada