קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות20
ציון בריאות4
מגזין

עוף מלית תבשיל

עוף מלית תבשיל
מתכון עוף מלית תבשיל יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 1 שעה ו 20 דקות. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 182 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חזה עוף, מרק עוף, ירקותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות סבירים מאוד עבור חג ההודיה. מתכונים דומים: תבשיל עוף ומילוי, עוף מלית תבשיל, ו עוף מלית תבשיל.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.