קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

עוף קארי השלישי

עוף קארי השלישי
מתכון עוף קארי השלישי יכול להתבצע בסביבות 50 דקות. מתכון זה משמש 4. למנה העיקרית הזו יש 906 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל הודי. מתכון זה מכלמתכונים דורש חלב קוקוס, אבקת קארי, מים ושום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 95%. ציון זה הוא עצום. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוף קארי השלישי, קארי עוף אנדרה - קודי קורה עם רוטב (קארי עוף פשוט ), ו קארי עוף אנדרה - קודי קורה עם רוטב (קארי עוף פשוט ).

הוראות

1
בקערה קטנה, לטחון יחד שום, בצל וג ' ינג ' ר. בקערה קטנה נפרדת מערבבים יחד אבקת קארי ו -5 כפות מים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
קולים שום, ג ' ינג ' ר ובצל עד להשחמה; מוסיפים משחת קארי ומקפיצים יחד עד שהריח חזק וריחני.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
4
מוסיפים יוגורט, חלב קוקוס וחלב רגיל יחד עם 1 כוס מים, ומערבבים הכל יחד. לאחר מכן מוסיפים תפוחי אדמה ועוף ומביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים ועוף מבושל, בערך 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוף שלםעוף שלם
יוגורטיוגורט
מיםמים
חלבחלב
5
מתבלים במלח לפי הטעם ומבשלים עוד 2 דקות; הקארי מוכן!
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. את יכולה לנסות את אס. איי. פרום אסנס ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
ס. א. פרום אסנס ריזלינג
ס. א. פרום אסנס ריזלינג
צבע זהב חיוור. ארומטי, עם ניחוחות של משמש ואפרסק. יבש עם טעמי פירות טריים המאוזנים באופן מושלם על ידי חומציות עסיסית ואופי מינרלי.תיהנו לבד או עם מגוון של אורמתאבנים ומאכלי ים.