קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

עוף קארי ממהר

עוף קארי ממהר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים הודים,אז נסו קארי עוף בחיפזון. מתכון זה מכין 8 מנות עם 385 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. אם יש לכם פלפל, יוגורט, עוף רוטיסרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 46%. הציון הזה מוצק. נסו עוף קארי ממהר, עוף קארי ממהר, ו עוף קארי ממהר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם במשך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מפזרים אבקת קארי ומבשלים, תוך ערבוב, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
4
מוסיפים את היוגורט והשמנת ומבשלים בעדינות למשך 3 דקות. מערבבים פנימה את המלח, הפלפל והעגבניות (אם משתמשים).
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
קרםקרם
מלחמלח
5
מסירים מהאש. פורסים או לגרוס את העוף, להשליך את העור ואת העצמות. מחלקים את האורז (אם משתמשים) והעוף בין קערות בודדות, כף את הרוטב מעל ומפזרים את הכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה להתאים עם גרונר וולטלינר,ריזלינג ורוזוט נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. אתה יכול לנסות ברגר גרונר ולטלינר (1 ליטר). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר ולטלינר (1 ליטר)
ברגר גרונר ולטלינר (1 ליטר)
גרונר וולטלינר של ברגר הוא סניפר הקיץ המובהק! זן ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד במינרלים עם רמזים לפרי הדר, קליפת לימון, ליצ ' י ונגיעה של חריפות שעשויה להזכיר לכם פלפל לבן. שלה מרענן פריך גוף עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.