קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות34
מגזין

עוף קארי עם סקווש

עוף קארי עם סקווש
עוף קארי עם סקווש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 319 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם שמן canolan, ג'ינג'ר, צ' יליוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. מתכונים דומים: עוף קארי עם סקווש, עוף בקארי אדום תאילנדי עם קישוא חורף, ו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ).

הוראות

1
בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול, מחממים את השמן עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל, שום, ג ' ינג 'ר וצ' ילי ומבשלים על אש מתונה, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 5 דקות. מערבבים את אבקת קארי וכורכום ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את המרק ואת חלב הקוקוס ומתבלים במלח ופלפל. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את תפוחי האדמה ומבשלים על חום מתון עד בקושי רך, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הכרובית ואת הדלעת, מכסים חלקית ומבשלים מעל חום נמוך בינוני, ערבוב מדי פעם, עד הירקות מכרזים, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את העוף לתבשיל, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים רק עד ללבן לאורך כל הדרך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים מעל אורז, עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.