קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי תפוחים סתיו

פאי תפוחים סתיו
פאי תפוחים סתיו הוא מתכון אמריקאי שמגיש 12. מנה אחת מכילה 354 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -14 גרם שומן . תמורת 84 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד הכי טוב כקינוח, והוא נעשה תוך כשעתיים ו-30 דקות . רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש בצק פאי, מלח, קמח וקינמון. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 16% . הציון הזה לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את עוגת תפוחים סתיו , פאי תפוחים של סתיו בניו אינגלנד ופאי קרם תפוחים מזוגגים .

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פאי תפוחים עובד ממש טוב עם פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי וריזלינג מסוף קציר מאוחר. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא ישתלטו על עוגת התפוחים. אתה יכול לנסות את Zardetto Zeta Conegliano Prosecco Superiore. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
Zardetto Zeta Conegliano Prosecco Superiore
Zardetto Zeta Conegliano Prosecco Superiore
צבעו צהוב-קש עז עם פרלאג' אלגנטי ובמרקם עדין, זיטה מציעה ניחוחות שכבות של פריחת תפוז, עשב לימון, אפרסקים ופירות טרופיים. ניתן להגיש יין רב-תכליתי זה כאפריטיף וגם משתלב היטב עם קינוחים כמו טירמיסו או מאכלים אסיאתיים חריפים. כמו קארי מסמאן.