קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

פאנץ' ירח דבש הוואי

פאנץ' ירח דבש הוואי
ניתן להכין את המתכון של פאנץ' ירח דבש הוואי בתוך כ-3 דקות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-1 גרם חלבון, 0 גרם שומן ובסך הכל 324 קלוריות. מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. אם יש לכם יין מבעבע, טבעות אננס, מיץ אננס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. רק כמה אנשים באמת אהבו את המשקה הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 26%, וזה לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פונץ' שמפניה הוואי, קוקטייל הוואי ~ פונץ' פוג' ופיצה ירח דבש.

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מערבבים בקנקן את מיצי האננס, הגויאבה והפסיפלורה יחד עם הרום ומערבבים היטב. מחלקים את הפאנץ' בין 4 כוסות מלאות בקרח. מעל כל כוס חצי כוס שמפניה וטבעת אננס על שפת כל כוס.
מרכיבים שתצטרך
פסיפלורהפסיפלורה
שמפניהשמפניה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
גויאבהגויאבה
אגרוףאגרוף
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
דבש הדריםדבש הדרים
3
מקשטים בכדורי גויאבה ומטריית קוקטייל.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
גויאבהגויאבה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. ה-Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.