קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

פודינג הדר קיץ הודי עם זנגביל מצליפה וקרמל מלוח

פודינג הדר קיץ הודי עם זנגביל מצליפה וקרמל מלוח
זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך מלח, גרידת תפוז דם, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא משהו. נסו מצליפה בייגלה קרמל מלוח, מצליפה בייגלה קרמל מלוח, ו מצליפה בייגלה קרמל מלוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור טרום חום ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה וסוכר קל 4 ramekins (כ 6 אונקיות גודל). במיקסר, לשלב חלמונים, חלב חמאה, מיץ וגלידה ופעימה עד בשילוב טוב. להפחית את המהירות נמוכה ולאט לאט להוסיף קמח מנופה, סוכר ומלח עד רק בשילוב. מקציפים חלבונים ביצה עם מצורף מקציף עד שאתה מקבל פסגות נוקשות ולאחר מכן לשלב את שתי תערובות על ידי קיפול בעדינות אותם יחד, קצת בכל פעם. מחלקים באופן שווה בין ramekins ואז אופים באמבט מים-להגדיר ramekins במגש צלייה ולמלא במים באמצע הדרך את הצדדים של ramekins.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
סוכרסוכר
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
3
אופים בתנור במשך 60 דקות עד מעיינות העליונים בחזרה כאשר נלחץ בעדינות ואת העוגות יש צבע זהוב בהיר נחמד. אפשר להתקרר מעט, ולאחר מכן להפוך בזהירות על צלחת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
לשבור עוגיות לחתיכות ולמקם במעבד מזון. דופק עד שיש לך פירור בסדר, ולאחר מכן להוסיף חמאה, מלח, מולסה, סוכר לבן ביצה. דופק שוב עד שיש לך בלילה חלקה, ולאחר מכן להשתמש מרית מחוץ להגדיר כדי למרוח שכבה דקה על גיליון עוגיות (אם אתה לא משתמש במגש שאינו מקל, משמנים אותו עם חמאה או קו עם סילפט).
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
מולסהמולסה
עוגיותעוגיות
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
5
אופים בתנור שחומם מראש 350 מעלות במשך 10 דקות. אפשר להתקרר מעט לפני הסרת מהמגש כדי להתקרר על הספסל העליון. התפצלו לחלקים נפרדים לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים בדםמיץ תפוזים בדם1(חוֹרֶף)גרידת תפוז דםגרידת תפוז דם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאור ארוז בקלילות סוכר חוםאור ארוז בקלילות סוכר חום1גדוללבן ביצהלבן ביצה2ביצים, מופרדותביצים, מופרדות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה16עוגיות snap ג'ינג'ר עגולותעוגיות snap ג'ינג'ר עגולות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ אשכוליות רובימיץ אשכוליות רובי1(חוֹרֶף)גרידת אשכוליות רוביגרידת אשכוליות רובי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1צביטהכפול מלח כשרכפול מלח כשר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב שמן מופחתחלב שמן מופחת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר superfineסוכר superfine1מקלותחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1מקלותחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.