קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

פודינג פירות יער ושזיפים בקיץ

פודינג פירות יער ושזיפים בקיץ
קיץ ברי פודינג שזיפים הוא טבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 245 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מיץ לימון, אוכמניות, גרידת לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 51%. מתכונים דומים: פודינג פירות יער ושזיפים בקיץ, שזיפים ופירות יער, ו פודינג ברי קיץ.

הוראות

1
בסיר, על אש בינונית-גבוהה, הביאו לרתיחה את השזיפים, האוכמניות, האוכמניות, מחצית הפטל, הסוכר ו -1 / 4 כוס מים. מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהאוכמניות מתחילות להתפוצץ, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
אוכמניותאוכמניות
פטלפטל
שזיףשזיף
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום. מערבבים פנימה את גרידת הלימון והמיץ ואת יתרת הפטל.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
גרידת לימוןגרידת לימון
מיץמיץ
3
מעבירים לקערה ומניחים להתקרר למשך 15 דקות. מרפדים תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ 'עם 2 גיליונות ניילון, ומאפשרים לתלות לפחות 6 אינץ' מעל כל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
מניחים את תחתית הלחמניות בכלי, חתוכים בצד כלפי מעלה. כף מחצית מתערובת הפירות מעל הלחמניות. למעלה עם לחמניות הנותרים, לחתוך בצד למעלה, ואת תערובת הפרי הנותר. מכסים בניילון הנצמד התלוי, צלחת ושתי פחיות של 15 אונקיות. מקררים עד להתקררות, לפחות 1 1/2 שעות. כף את הפודינג לקערות ומעליו קצפת (אם משתמשים).
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
פירותפירות
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה