קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות56
מגזין

פוסין קלוי עם שישה עשר תבלינים עם מנגו מקורמל-רוטב שום עם בננות מטוגנות

פוסין קלוי עם שישה עשר תבלינים עם מנגו מקורמל-רוטב שום עם בננות מטוגנות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל פוסין קלויים עם שישה עשר תבלינים עם רוטב מנגו-שום קרמל עם בננות מטוגנות. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 1164 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך כוסברה טחון, שמן זית, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 77%. מתכונים דומים: טוסטונים (Plantains ירוק פעמיים מטוגן) עם רוטב יוגורט כוסברה-שום, דבש שום חמאה שרימפס בחלב קוקוס עם בננות מטוגנות, ו בשר חזיר צלוי עם בננות מטוגנות.

הוראות

1
עבור העוף: מחממים תנור ל 400 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את התבלינים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מברשת כל poussin עם שמן לשפשף את תערובת התבלינים על כל הציפור. במחבת טחון גדולה וחמה צורבים את כל צידי הפוסין, עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
פוסיןפוסין
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים את הציפורים על מתלה מעל תבנית אפייה וצולים את הציפורים במשך 25 עד 30 דקות, עד שרק בישל דרך.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
תן לנוח 10 דקות לפני ההגשה.
1
מניחים מלאי בסיר בינוני מעל חום גבוה ולהפחית 4 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים שמן בסיר בינוני על חום בינוני, מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את השום הקלוי ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שום קלוישום קלוי
4
מוסיפים את המנגו ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מנגומנגו
5
מוסיפים את המניה המופחתת ואת הסוכר החום ומבשלים לאט על אש בינונית עד המנגו הוא רך מאוד, ומתפרק, 30 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מנגומנגו
מלאימלאי
6
מניחים את התערובת, בקבוצות, בבלנדר תערובת עד חלקה. מסננים את התערובת לסיר נקי, מקציפים את השום הקלוי ומבשלים 10 to15 דקות עד מופחת מעט מעובה. מערבבים בכוסברה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שום קלוישום קלוי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
1
מחממים שמן במחבת ברזל יצוק ל 365 מעלות F. מטגנים את plantains בקבוצות עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר אותם עם כפית מחוררת לצלחת מרופדת במגבות נייר ועונה עם מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כל התבליניםכל התבלינים3(חוֹרֶף)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן11 קילו קישואים,צ'ילה דה ארבולצ'ילה דה ארבול3(חוֹרֶף)אבקת pasilla צ'ילהאבקת pasilla צ'ילה2(חוֹרֶף)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה3(חוֹרֶף)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומר טחוןזרעי שומר טחון4ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ציפורן טחוןציפורן טחון3(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname3(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון3(חוֹרֶף)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1גדולמנגו בשל, קלוף, מגולגל וקצוץ גסמנגו בשל, קלוף, מגולגל וקצוץ גס2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית1בצל ספרדי, קצוץ גסבצל ספרדי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן4פלנטנות ירוקות, קלופים ופרוסים על הטיה לחתיכות 2 אינץפלנטנות ירוקות, קלופים ופרוסים על הטיה לחתיכות 2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואבננות מטוגנותבננות מטוגנות6ציפורןשום קלוי, מרוסק למשחהשום קלוי, מרוסק למשחה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי4פוסין, 1 1/2 קילו כל אחדפוסין, 1 1/2 קילו כל אחד