קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות7
ציון בריאות0
מגזין

פטה דגים מעושן

פטה דגים מעושן
צריך ללא גלוטן, ידידותי לפודמפ ופסקטריאן הור ד ' אובר? פטה דגים מעושן יכול להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 7 מנות עם 144 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, חמאה, דג לבן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 18%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: פטה דגים מעושן, דג כחול מעושן פי-טי-טי?, ו מעושן-דג כחול,.

הוראות

1
מניחים את הדג הלבן, המיונז, החמאה ורוטב הווסטרשייר למעבד מזון. דופק עד שהתערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
דג לבןדג לבן
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. בלוק האהבה פינו גרי עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
לאבבלוק פינו גרי
לאבבלוק פינו גרי
לאבבלוק פינו גרי הוא זהוב חיוור עם רמזים לירוק. הבציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים ורמז לאננס בשל. החיך חושף אגס עלום וכתום דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.