קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

פילאף אורז חום

פילאף אורז חום
פילאף אורז חום דורש סביב 55 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ולקטו אובו משרת 6 . זה הר ד ' אובר יש 183 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. לכו לחנות ואספו מים, טימין, מרק עוף ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 76%, וזה טוב. נסו פילאף אורז חום, פילאף אורז חום, ו פילאף פטריות אורז חום עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים בצל ופלפל ירוק בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אורז ושום; מבשלים ומערבבים 3-4 דקות או עד שהאורז משחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
אורזאורז
3
מוסיפים את המים, המרק, הטימין והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 35-40 דקות או עד שהאורז רך. מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מרקמרק
טימיןטימין
מיםמים
אורזאורז

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרבנטוס אני בלאן דה לה פינקה ברוט עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
היין הנצנץ של דה לה פינקה מיוצר מענבים מהענבים העתיקים ביותר של רבנטוס אי בלאן, שנשתלו באמצעות מערכת גובלט בשנת 1964 בוויניה דלס פפססילס.ממוקם על המרפסים הגבוהים ביותר של נהר אנויה, כרם ויניה דלס פקססילס יש קרקעות ימיות עם תכולת מאובנים גבוהה. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את המקור העיקרי של טיפוסיות ליין הנוצץ הזה עם ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע עם זהות ואישיות ייחודיים.