קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פילה דג איטלקי

פילה דג איטלקי
פילה דג איטלקי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך פילה דג סנדל, תיבול, גבינת מוצרלה חלקית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 17 דקות. מתכונים דומים: פילה דג איטלקי, פילה דגים, ו פילה דג ים תיכוני.

הוראות

1
מניחים פילה בתבנית אפייה 11 - x 7-x 1 1/2 אינץ ' מצופה בתרסיס בישול. פילה העליון באופן שווה עם רוטב מרינרה. לארגן גבינה באופן שווה על פני רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה
תרסיס בישולתרסיס בישול
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מפזרים באופן שווה עם תיבול איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
3
אופים, חשוף, ב 400 במשך 15 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. (עדיף לא לצלות את המתכון הזה; הגבינה עלולה להיות קשה.)
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.