קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות11
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

פילה דג בלילת בירה

פילה דג בלילת בירה
פילה דג בלילת בירה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 515 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. גשו לסופר וקנו מלח, שמן צמחי, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. מתכונים דומים: באלי בירה טאקו דגים, דגים וצ'יפס בבלילת בירה, ו עוגת דג בלילת בירה.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים יחד קמח, מלח, אבקת אפייה ושמיר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמירשמיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים בירה, חלב וביצים; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
ביצהביצה
חלבחלב
3
מניחים פילה דגים בתערובת הבלילה, מעיל היטב, ולתת לעמוד במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
4
מחממים מטגן עמוק ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
5
מניחים דגים בשמן חם, ומטגנים עד חום זהוב. מבשלים דגים בקבוצות כדי לשמור על טמפרטורת השמן.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
6
לשרת.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.