קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

פילה חזיר איטי של הוואנה

פילה חזיר איטי של הוואנה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את פילה החזיר האיטי של הוואנה. מתאים ל-6 ומחירו 2 מנות.28 דולר למנה. מנה אחת מכילה 305 קלוריות, 48 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, שום, פלפל טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. 205 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 6 שעות ו -10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 94%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו פילה חזיר לבישול איטי, בשר חזיר מדהים בתנור איטי, ו פילה חזיר טריאקי לבישול איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסדרים פרוסות בצל בתחתית סיר איטי; למעלה עם פילה חזיר.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מפזרים שום באופן שווה על בצל וחזיר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
חזירחזיר
3
יוצקים מיץ תפוזים, חומץ ומיץ לימון על חזיר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
חזירחזיר
4
מפזרים כמון, תיבול גריל, מלח, פלפל אדום, עלי דפנה וגרידת לימון על חזיר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
עלי דפנהעלי דפנה
גרידת לימוןגרידת לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
כמוןכמון
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד שהחזיר רך מאוד, 6 עד 7 שעות. להגשה, פורסים פילה לפרוסות 1 1/2 אינץ', מסדרים על מגש ומזלפים מיצים מעל.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר בתפריט? נסה להתאים עם מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה. גופו הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלים רטבים בשריים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. רג ' ינאטו מלבק רוז, עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
רג ' ינאטו מלבק רוז
רג ' ינאטו מלבק רוז
מלבק נראה גיבור לא סביר עבור ענב יין מבעבע, אבל כשאתה רוצה שהרוז שלך יראה קצת צבע ואופי אמיתי, אז מלבק הוא האיש שלך. פריך ויבש עם טעמים וניחוחות תותים, ריבס מקסימים. רק רמז של טנין מבנה, פרחוני תבלינים, מדהים אלגנטי גימור סיבובים את פה. הוא מדבר על ענב מלבק העשיר, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!