קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

פיצה פטה תרד ובצל מקורמל

פיצה פטה תרד ובצל מקורמל
פיצה פטה תרד ובצל מקורמל עשוי להיות רק המתכון הים תיכוני שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 13 גרם חלבון ו-27 גרם שומן. תמורת $1.29 למנה, מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך 10 דקות בערך. גשו לסופר וקנו פטריות כפתורים, גבינת פרמזן, גבינת פונטינה ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 32%. מתכונים דומים: פיצה פטה תרד בצל מקורמל עם רוטב לבן, פיצה פטה תרד בצל מקורמל ברוטב לבן, וטארט בצל ותפוח מקורמל (צמחוני).

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

סנג'ובזה, שיראז ויין ברברה הם אפשרויות נהדרות לפיצה. היין הטוב ביותר לפיצה תלוי בתוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם מעט חומציות, כמו ברברן או סנגיובזה. מוסיפים פפרוני או נקניק ואפשר להעז יותר עם סירה. הבקבוק הזוהר של Dom Perignon Vintage עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-279 דולר לבקבוק.
Dom Perignon Vintage Luminous Bottle
Dom Perignon Vintage Luminous Bottle
זר הפתיחה מורכב וזוהר, ערבוב של פרחים לבנים, פרי הדר ופירות אבן. האפקט הכולל מוגבר על ידי הרעננות של זרעי אניס ונענע כתושה. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים פיקנטיים, עציים וצלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מוחלט בין האף לחיך. האופי הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון, האתלטי שלו בא לידי ביטוי גם בחום. הפרי מודגש וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת היטב. העמידות שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה ביותר. היין נהנה דואליות: חמימות ורעננות, זיווג בשר ויוד, מבושל ונא. תבלינים מעצימים ומדגישים את התסיסה של 2008 ומצפיפות את היין. דום פריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, מרקמים ועניינים.