קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

פיצות קליפורניה בגריל

פיצות קליפורניה בגריל
פיצות בגריל בקליפורניה עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 62 גרם חלבון, 77 גרם שומן, ובסך הכל 1288 קלוריות. המתכון הזה מכסה 47% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-57 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם מוצרלה, קמח תירס, עלי בזיליקום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש במלח הכשר תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 5 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני אדיר של 91%. נסו פיצות קליפורניה בגריל, פיצות קליפורניה, ו מיני פיצות עכביש מפחידות עם זיתים בשלים בקליפורניה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
לבצק, שלבו את המים, השמרים, הדבש ושמן הזית בקערת מערבל חשמלי המצויד בוו בצק.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
דבשדבש
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מוסיפים 3 כוסות קמח, ואז את המלח ומערבבים. תוך כדי ערבוב מוסיפים עוד 1 כוס קמח, או מספיק להכנת בצק רך. ללוש את הבצק במהירות נמוכה עד בינונית כ -10 דקות עד לקבלת תערובת חלקה, ומפזרים אותו בקמח, במידת הצורך, כדי שלא יידבק לקערה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
כשהבצק מוכן, הופכים אותו לקרש מקומח ולשים ביד תריסר פעמים. זה צריך להיות חלק וגמיש.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מניחים את הבצק בקערה משומנת היטב והופכים אותו מספר פעמים לכיסוי קל בשמן. מכסים את הקערה במגבת מטבח. אפשר לבצק לנוח בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
6
מחלקים את הבצק ל -6 חלקים שווים ומרדדים כל אחד לכדור חלק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
7
מניחים את הכדורים על תבנית עם נייר אפייה ומכסים אותם במגבת לחה. מניחים לבצק לנוח 10 דקות. השתמש מיד, או במקרר עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אם קיררתם את הבצק, הוציאו אותו מהמקרר כ-30 דקות קדימה כדי לתת לו להגיע לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
9
מגלגלים ומותחים כל כדור לעיגול מחוספס בגודל 8 אינץ ' ומניחים את כולם על ניירות אפייה זרועים קמח תירס. (תוכל להתאים 2 פיצות על כל תבנית אפייה בגודל 18 על 13 אינץ'.)
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
10
הדליקו את הגריל והמתינו עד שיהיה חם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
מניחים את הפיצות ישירות על הגריל ומבשלים בצד 1 למשך 1 דקה. הופכים את הפיצות ומברישים בשמן זית או שמן שום.
מרכיבים שתצטרך
שמן שוםשמן שום
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
12
למעלה את הפיצות עם כל תוספות שאתה רוצה, נערמים אותם גבוה.
13
מזלפים כל פיצה 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
14
שים את המכסה על הגריל שלך ובשל עוד 5 דקות, עד שהקרום פריך והתוספות מבושלות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

מרכיבים

1חבורהארוגולה, נקייה ומיובשתארוגולה, נקייה ומיובשת6ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח תירסקמח תירס1חבורהעלי בזיליקום, נקיים ומיובשיםעלי בזיליקום, נקיים ומיובשים2חבילות1/2 C (4 אונקיות) חלב1/2 C (4 אונקיות) חלב9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת תוספת ללישהקמח לכל מטרה, בתוספת תוספת ללישה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פונטינה איטלקית, מגוררתפונטינה איטלקית, מגוררת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה, מגוררתמוצרלה טרייה, מגוררת4שיני שום, קלוייםשיני שום, קלויים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים קלה, כגון Montrachet, פרוסגבינת עיזים קלה, כגון Montrachet, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב3(חוֹרֶף)שמן זית טובשמן זית טוב6עגבניות שזיף, פרוס 1/4 אינץ ' עבהעגבניות שזיף, פרוס 1/4 אינץ ' עבה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו, פרוס דק ויוליהפרושוטו, פרוס דק ויוליה1בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש4חזיר או נקניקיות הודו, מבושל ופרוסחזיר או נקניקיות הודו, מבושל ופרוס2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (100 עד 110 מעלות F)מים חמים (100 עד 110 מעלות F)1פלפל אדום או צהוב, cored, זרע, ו juliennedפלפל אדום או צהוב, cored, זרע, ו julienned