קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

פיקטה עוף פטריות

פיקטה עוף פטריות
פיקטה עוף פטריות דורשת כ -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. , מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -28 גרם חלבון , 12 גרם שומן ובסך הכל 284 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 446 אנשים מצאו את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש פטריות, קמח, עמילן תירס וביצה. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 71% , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פיקטה עוף פטריות , פיקטה עוף ופיקטה עוף .

הוראות

1
בצלחת רדודה או בקערה, מערבבים יחד קמח, מלח ופפריקה. בכלי נפרד או בקערה לערבב יחד ביצה וחלב. טובלים חתיכות עוף בתערובת ביצים, ואז בקמח מתובל.
מרכיבים שתצטרך
מינימום 40 ספירהמינימום 40 ספירה
1-1/2 כוסות בתוספת 1/3 כוס מים, מחולקים1-1/2 כוסות בתוספת 1/3 כוס מים, מחולקים
1 כף פפריקה מעושנת (פימנטון)1 כף פפריקה מעושנת (פימנטון)
חלב, כמות תלויה במותג פודינג, לוח סימון על הקופסהחלב, כמות תלויה במותג פודינג, לוח סימון על הקופסה
1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר
ג'ימי צהוב, כתום וחוםג'ימי צהוב, כתום וחום
1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)
ציוד שתשתמש בו
1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת
2
במחבת גדולה מחממים חמאה או מרגרינה על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
בייקון, מבושל ומפורר (לא חובה)בייקון, מבושל ומפורר (לא חובה)
ציוד שתשתמש בו
עגבניות, הליבות הוסרו ובשר חתוך לקוביותעגבניות, הליבות הוסרו ובשר חתוך לקוביות
3
מטגנים את נתחי העוף עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
מינימום 40 ספירהמינימום 40 ספירה
4
מוסיפים פטריות ובצל ומטגנים 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/3 כוסות פטריות שיטאקי טריות פרוסות1-1/3 כוסות פטריות שיטאקי טריות פרוסות
1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה1 קילו פסטה בייבי מעטפת, מבושלת אל דנטה
5
בקערה בינונית מערבבים את המרק, היין, מיץ הלימון ועמילן התירס.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות לימון ועלי נענע טרייםפרוסות לימון ועלי נענע טריים
עמילן תירסעמילן תירס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת1-1/2 עד 2 כפיות תבלין פאי דלעת
6
מערבבים יחד ויוצקים את התערובת על העוף והפטריות. מנמיכים את האש לבינונית ונותנים לתערובת העוף להתבשל במשך 25 דקות או עד שהעוף מבושל והמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/3 כוסות פטריות שיטאקי טריות פרוסות1-1/3 כוסות פטריות שיטאקי טריות פרוסות
שרימפס ענקשרימפס ענק
7
מפזרים פטרוזיליה ומגישים
מרכיבים שתצטרך
בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)

מרכיבים

4(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2356 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם63אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוט2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי עבור פיקטה עוף. גם ל-Grüner Veltliner וגם לסוביניון בלאן יש טעמי הדרים ועשבי תיבול המשלימים את הלימון והפטרוזיליה של עוף פיקטה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Merry Edwards Sauvignon Blanc (חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-28 דולר.
מררי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
מררי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
#17 Wine Spectator Top 100 של 2016 היין התוסס הזה מקבל את פנינו בניחוח עדין של יסמין, יערה ופרחי דובדבן, יחד עם תפוז דם וגרידת ליים. אפרסק לבן בשל, נקטרינה, תפוח פינק ליידי ואגס אסייתי מוסיפים ממדים מסקרנים. תה בריוש קלוי, אגוזי לוז והיביסקוס מרחיבים עוד יותר את אופיו האלגנטי. החך הוא השתקפות מוגברת של ארומה, מפוצץ בעוד פירות הדר ואבן ומראה מעט מהמינרליות של האבן הרטובה שתתפתח עם הזמן. הגימור הארוך, השכבתי, ממשיך עם רק רמז של אשכולית ורודה מתוקה.