קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

פלאפל טבעוני ידידותי

פלאפל טבעוני ידידותי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מזרח מידל, אז תנו הזדמנות ל פלאפל טבעוני ידידותי. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 50 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. 121 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מלח, תפוחי אדמה, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-25 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 21%. מתכונים דומים: פלאפל טבעוני ידידותי, קערת פלאפל [טבעוני], ו פלאפל טבעוני קל.

הוראות

1
יש לשטוף את שעועית חומוס מתחת למים קרים ולהשליך את כל הרעים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
מיםמים
2
מניחים בסיר גדול, ומכסים במים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
תן להשרות 24 שעות, ולשטוף שוב.
4
מניחים את שעועית חומוס, בצל, ותפוח אדמה בקערה של מעבד מזון. לכסות, ולעבד עד קצוץ דק. משאיר כ 1 כוס של תערובת שעועית גרבנזו בקערה מעבד מזון, לשפוך את השאר לתוך קערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מוסיף את השום, כוסברה, כוסברה, כמון, מלח, פלפל, ופלפל קאיין לתערובת שעועית חומוס בקערה מעבד מזון; תהליך נמוך להתמזג ביסודיות. החזירו את תערובת השעועית השמורה למעבד המזון והוסיפו את מיץ הלימון, שמן הזית והקמח, ועבדו נמוך לתוך ארוחה גסה. מכסים, ומקררים 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מיץ לימוןמיץ לימון
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
פלפלפלפל
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
6
מערבבים את סודה לשתייה לתוך תערובת שעועית חומוס עד מעורבב באופן שווה. באמצעות ידיים לחות, ליצור את התערובת לתוך כדורי קוטר 1 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
7
יוצקים את שמן קנולה לתוך ווק 1 עד 2 אינץ ' עמוק, וחום מעל חום בינוני גבוה. מבשלים את כדורי פלאפל, מפנה כך שכל הצדדים משחימים באופן שווה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
8
הסר פלאפל משמן, ולנקז על מגבות נייר. חזור לבשל כדורי פלאפל הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה, קצוציםעלי כוסברה, קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס יבשהשעועית חומוס יבשה4ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, לרבעיםבצל, לרבעים1תפוחי אדמה, קלופים ורבעיםתפוחי אדמה, קלופים ורבעים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים