קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

פסטה ברוטב אנשובי-אגוז

פסטה ברוטב אנשובי-אגוז
פסטה עם אנשובי-רוטב אגוז היא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 695 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה כמו לקישוט, שיני שום, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: פסטה ברוטב אנשובי-אגוז, רוטב האנשובי והאגוז של סקיי Gyngell, ו אנשובי-רוטב פסטה זית.

הוראות

1
לבשל את הפסטה שלך על פי הוראות החבילה. לאחר בישול, לנקז את הפסטה (מילואים 1/2 כוס המים לשימוש מאוחר יותר) ולהניח אותו בצד. שמור את זה חם במידת האפשר, או לפחות בטמפרטורת החדר.השתמש במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את השמן ומאפשרים לו להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מוסיפים את הבצל ומטגנים אותו במשך כחמש דקות או עד שהם מתחילים להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
תוסיף פלפל, אנשובי ושום. מבשלים במשך כמה דקות, ערבוב זה לעתים קרובות פירוק אנשובי לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
5
יוצקים את המרק ומערבבים הכל יחד. לזרוק את הפלפל האדום כתוש ומבשלים עד שרוב הנוזל מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
6
מוסיפים את הפסטה לתערובת, יחד עם המים השמורים).
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
7
מוסיפים את המלח והפלפל לפי הטעם. אם אתה מוסיף פטרוזיליה, מפזרים אותו על התערובת עכשיו.לזרוק את הפסטה כדי לצפות אותו היטב ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות6פילהפילה אנשובי משומר בשמן, מנוקזפילה אנשובי משומר בשמן, מנוקז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה עם עלים שטוחים כקישוט (אופציונלי)פטרוזיליה טרייה עם עלים שטוחים כקישוט (אופציונלי)3largesשיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה לא מבושלת כמו ספגטי או פטוצ'יניפסטה לא מבושלת כמו ספגטי או פטוצ'יני227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה לא מבושלת כמו ספגטי או פטוצ'יניפסטה לא מבושלת כמו ספגטי או פטוצ'יני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים, קלוייםאגוזי מלך קצוצים, קלויים