קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות32
ציון בריאות4
מגזין

פרוסות באגט קיסר סלסה

פרוסות באגט קיסר סלסה
פרוסות באגט קיסר סלסה נמשכות כ -25 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 36 קלוריות . מתאים ל-32 מנות. תמורת 15 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל המקסיקני. גשו לסופר וקנו עגבניות, כוסברה, צלפים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת חלב ופסקטרית . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 18% , וזה די גרוע. מתכונים דומים: נמס גאודה עם פרוסות באגט , פרוסות באגט גבינת עיזים עשבים , ושיפודי שרימפס מלוחים עם סלסת עגבניות-אבוקדו ופרוסות לימון בגריל .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את העגבניות, השרוול, הכוסברה, הפטרוזיליה, הצלפים ורוטב הפלפל החריף.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ChervilChervil
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
בקערה אחרת טורפים את השמן, מיץ הלימון, החומץ, השאלוט, השום, ממרח האנשובי וקליפת הלימון.
מרכיבים שתצטרך
משחת אנשובימשחת אנשובי
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
מטפטפים מעל תערובת עגבניות; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4
מגישים עם פרוסות באגט קלויות.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.משחת אנשובימשחת אנשובי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)loaf French bread baguette, cut into 1/2-inch slices and toastedloaf French bread baguette, cut into 1/2-inch slices and toasted1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים3(חוֹרֶף)minced fresh chervil or 1 tablespoon dried chervilminced fresh chervil or 1 tablespoon dried chervil1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץ זרעעגבניות קצוץ זרע

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות את Etude Heirloom פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-89 דולר לבקבוק.
אטיוד ירושה פינו נואר
אטיוד ירושה פינו נואר