קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

פרמזן אפוי בקלה

פרמזן אפוי בקלה
בקלה אפויה בפרמזן עשויה להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל של 375 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מ טעם הבית יש 17 מעריצים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, בצל ירוק, מיונז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. מתכונים דומים: גיליון פאן צ'ילי ליים בקלה, בקלה קלוי עם עגבניות ובצל סגול, ו פרמזן אפוי בקלה.

הוראות

1
מניחים פילה בתוך 8 אינץ'. תבנית אפייה מרובעת מצופה בתרסיס בישול. בקערה קטנה שלבו את המיונז, גבינת הפרמזן, הבצל ורוטב הווסטרשייר. כפית מעל פילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פרמזןפרמזן
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיונזמיונז
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים, ללא כיסוי, ב 400 ל 15-20 דקות או עד דגים פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

קוד עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר ולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. סנטה מרגריטה פינו גריגיו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
סנטה מרגריטה פינו גריגיו
סנטה מרגריטה פינו גריגיו הוא יין בעל אופי ורבגוניות רבה. זהו היין המיובא הפופולרי ביותר בארצות הברית. צבע: חיוור קש צהוב ארומה: נקי ואינטנסיבי טעם: הוא בעל גוף בינוני עם אופי פריך טרי ומבנה יציב, כמו גם טעם לוואי נעים של תפוח זהוב.