קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

צ'אטני חמוציות כתומות

צ'אטני חמוציות כתומות
צריכים תבלין צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו ותבלין טבעוני? צ'אטני חמוציות כתומות יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן ובסך הכל 123 קלוריות. מתאים ל-10 ומחירו 52 סנט למנה מנות. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו קינמון טחון, חמוציות, ציפורן טחון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 20%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: המרכיב הסודי (חמוציות): צ'אטני חמוציות עם תפוז וג'ינג'ר מתגבש, צ'אטני תפוז חמוציות וצ'אטני חמוציות ותפוזים מסוכרים.

הוראות

1
בסיר קטן מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. מבשלים על אש בינונית 10 דקות או רק עד שהחמוציות מתחילות לצוץ. מערבבים פנימה את התפוח. מבשלים 8-10 דקות יותר או עד שמסמיך וכל פירות היער צצו.
מרכיבים שתצטרך
קופסאות תערובת מאפין אוכמניות (מומלץ: Krusteaz)קופסאות תערובת מאפין אוכמניות (מומלץ: Krusteaz)
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
מעטפת פאי 9 אינץ' לא אפויהמעטפת פאי 9 אינץ' לא אפויה
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
מיונז או שמנת חמוצה מקסיקניתמיונז או שמנת חמוצה מקסיקנית
2
מגישים חם או קר. שומרים במקרר.