קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

צ'ילי עדשים של סשה

צ'ילי עדשים של סשה
צ'ילי העדשים של סאצ'ה הוא מזנון אמריקאי. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -11 גרם חלבון , 15 גרם שומן , ובסך הכל 318 קלוריות . , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 4. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם יש לכם כפית תה של סוכר, עדשים, רסק עגבניות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 77% . הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צ'ילי עדשים , צ'ילי עדשים וצ'ילי עדשים .

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ'ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Famille Vincent Cremant de Bourgogne. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.