קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

צ'וריסו-ברוקולי וונטון

צ'וריסו-ברוקולי וונטון
צריך ללא גלוטן ומתאבן ראשוני? צ'וריסו-ברוקולי וונטון יכול להיות מתכון אדיר לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 51 קלוריות. מתאים ל-32 מנות. מתכון זה מ landolakes.com יש 1 אוהדים. אם יש לכם ברוקולי, קרם land o lakes®, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: Wontons ברוקולי סיני במרק ג'ינג'ר סויה קל, פנה עם צ'וריסו וברוקולי, ו לטרוף ברוקולי, תפוחי אדמה וצ'וריסו.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Delaire גרף Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.