קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

צ'ילי הודו נהדר

צ'ילי הודו נהדר
המתכון צ'ילי הודו נהדר יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 268 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. מתכון ללא גלוטן וללא חלב זה מגיש 6 . זה עובד גם כמנה עיקרית זולה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות והרימו כמון טחון, הודו טחון, אבקת צ'ילי ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 73%. ציון זה מוצק. נסו מועדון טורקיה נהדר, אנצ'ילדות הודו נהדרות, ו המבורגר הודו נהדר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים את ההודו, הבצל והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מסננים.
4
מערבבים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 25 דקות או עד שהם מחוממים.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות קאוואס מסאקס מאס פי ברוט רוז. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
קאוואס מאס פי ברוט רוז
קאוואס מאס פי ברוט רוז
מאס פי ברוט רוז קאווה הוא יין מבעבע אלגנטי ומאוזן. עובר תסיסה שנייה בבקבוק זה, הוא מיושן במשך 11 חודשים ומספק את הבועות העדינות שלו ואת החיך המורכב והמובנה. יש תווים של סיגליות ופירות יער על האף, עם טעמים בהירים ותוססים של תות טרי ודומדמניות שחורות בפה. מושלם לחגיגה הבאה שלכם, כאפריטיף או עם מגוון רחב של מאכלים.