קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות91
מגזין

צ'ילי מנגל מעושן ראש השנה עם לחם תירס שטוח ופריך

צ'ילי מנגל מעושן ראש השנה עם לחם תירס שטוח ופריך
צ'ילי ברביקיו מעושן ראש השנה עם שטוח ופריך לחם תירס יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 509 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בצל, אבקת צ'ילי, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב זרעי chia אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ההייפ על זרעי צ'יה & פודינג תות Chia כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. עם כפית ציון של 98% המנה הזאת מעולה. נסו חומוס אפון עם עיניים שחורות מעושן {בהצלחה בשנה החדשה!}, בירה פריך לחם שטוח, ו עוגיית צ'יפוטלה Cornbread (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור לטגן בינוני (#3 על התנור שלי).
2
מניחים מחבת ברזל יצוק 8-10 אינץ בתנור לחום מראש. בקערה בטוחה למיקרוגל, לטאטא יחד את החומרים היבשים (קמח תירס, קמח, מלח, סוכר). עכשיו לטאטא במים נמס 1/2 כף שמן קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
3
הבלילה במיקרוגל על גבוה במשך 60 שניות. הבלילה תהיה התעבה קצת מבושל סביב הקצוות.
4
להקציף במרץ עד שכל הגושים נעלמו.
5
מקום בחזרה במיקרוגל וחום על גבוה במשך 20 שניות נוספות.
6
הסירו והקציפו היטב עד שלא יישארו גושים.
7
בזהירות להסיר את מחבת ברזל יצוק מהתנור.
8
הוסף 1/2 כף שמן קוקוס. הזז אותו קדימה ואחורה כדי מעיל תחתון וקצוות.
מרכיבים שתצטרך
9
יוצקים את הבלילה למחבת במהירות להפיץ אותו סביב עם החלק האחורי של כף גדולה. זה בסדר אם זה לא נוגע בקצוות בצורה מושלמת. זה יהיה תלוי בגודל של המחבת שלך.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים מחבת בתנור להתבשל על אש בינונית במשך 10 דקות, צופה בו מקרוב מאוד כמו טמפרטורות התנור ישתנו! שמתי עליה עין כל הזמן. כאשר הקצוות מתחילים להשחיר (בשבילי, אחרי 10 דקות) להסיר בזהירות בעדינות להפוך אותו באמצעות מרית מתכת שטוחה.
11
אופים במשך 2 דקות נוספות בצד השני צופה מקרוב מאוד.
12
הסר ולתת לו לשבת במחבת במשך 3-5 דקות.
13
מניחים על קרש חיתוך לחתוך לתוך 4-6 חתיכות. אתה יכול לחתוך כל קצוות מושחרים במידת הצורך, אבל קצת מוסיף לכיף.לא ציפיתי להרבה מלחם התירס הזה, אבל לא יכולתי להפסיק לאכול אותו.אכלתי כמה פרוסות לארוחת בוקר ונאלצתי לקלף את עצמי מהן כדי לא לאכול את הכל! זה פשוט מושלם בכוחות עצמו ואפילו טוב יותר טבל לתוך צ ' ילי. אני רואה את עצמי נהנה מאוד להתאים את המתכון הזה.ובכן, זה לעטוף 2011 אני מניח. :) תודה לך על ביצוע 2011 שנה מרגשת, מהנה ובלתי נשכחת בשבילי. אני אסירת תודה לכל מי שהשפיע על חיי בכל כך הרבה דרכים חיוביות.אני מאחל לך 2012 מלא בריאות זוהרת, אהבה, אושר, ואת האומץ ללכת בעקבות החלומות שלך.אני אתפוס אותך בצד השני!
מרכיבים שתצטרך
14
בואו נהיה חברתיים! Facebook Facebook Instagram (@ohsheglows + @theglowspot), Twitter, Twitter, Pinterest, And Google + Leave A Comment / Share on Facebook / Twitter |Pinterest / Google+ / Fumk Upon

מרכיבים

2(חוֹרֶף)רוטב ברביקיו fav שלךרוטב ברביקיו fav שלך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה יבשה / לא מבושלתשעועית שחורה יבשה / לא מבושלת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה יבשה / לא מבושלתאפונה שחורה יבשה / לא מבושלת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, נוזל מנוקזעגבניות חתוכות לקוביות, נוזל מנוקז0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין (או פתיתי פלפל אדום כתוש)פלפל קאיין (או פתיתי פלפל אדום כתוש)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי צ'יה( או פשתן טחון), כדי להתעבותזרעי צ'יה( או פשתן טחון), כדי להתעבות3(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי, או לפי הטעםאבקת צ'ילי, או לפי הטעם11 קילו קישואים,בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא4שיני שום, קלופים וקצוציםשיני שום, קלופים וקצוצים11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרע קצוץ (אופציונלי)פלפל חלפיניו, זרע קצוץ (אופציונלי)1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, או לפי הטעםמלח כשר, או לפי הטעם1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ11 קילו קישואים,פפריקה מעושנת (אופציונלית)פפריקה מעושנת (אופציונלית)2חופניםכמה תרד קצוץ, או ירקות אחרים כמו כרוב, כרוב, וכוכמה תרד קצוץ, או ירקות אחרים כמו כרוב, כרוב, וכו1בצל מתוק, קלופים וקצוציםבצל מתוק, קלופים וקצוצים2(חוֹרֶף)רסק עגבניות, לעבותרסק עגבניות, לעבות1בצל צהוב בינוני, קצוץמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada