קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

צ'ילי מעורר 3

צ'ילי מעורר 3
המתכון 3 צ'ילי אזעקה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 5 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם שיני שום, בצל, חזה הודו טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו Ez as 1-2-3-אזעקה טורקיה צ'ילי, 5-מעורר שוקולד צ'ילי, ו דינג דונג שמונה-אזעקה צ'ילי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Clos Amador Cava Tendre rosé. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 11 דולר.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.