קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות99
מגזין

צ'ילי צמחוני

צ'ילי צמחוני
צ'ילי צמחוני נטול גלוטן, וטבעוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 485 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-14 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך סוכר חום, אורגנו טחון, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 5: ערך # 3-צמחוני קינואה צ' ילי + תפריט שבועי, צ'ילי צמחוני, ו צ'ילי צמחוני.

הוראות

1
שים פחית אחת של השעועית השחורה במעבד מזון עם הצ ' יפוטלה ואדובו. תהליך עד חלקה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
שמן פלפלשמן פלפל
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מחממים את השמן בסיר בינוני מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים כ 3 דקות. לאחר מכן מוסיפים את פלפל אדום, שום וגזר ומבשלים כ -3 דקות נוספות.להפחית את החום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים את הכמון, אבקת צ ' ילי ואורגנו ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
5
מוסיפים את כל השעועית, הסוכר החום ואת פירה עגבניות. לבשל במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6
מוסיפים את המלח, הפלפל והמים. מבשלים 15 דקות יותר, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
7
מוסיפים את הכוסברה הטריה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

מרכיבים

1(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות שעועית שחורה, סחוט ושטוףפחיות שעועית שחורה, סחוט ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו, סחוט ושטוףיכול שעועית פינטו, סחוט ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות שעועית אדומה, סחוט ושטוףפחיות שעועית אדומה, סחוט ושטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(חוֹרֶף)פלפל חריף באדובופלפל חריף באדובו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו טחוןאורגנו טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה עגבניותפירה עגבניות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Marques de Caceres קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.