קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

צ'יפוטלה מקסיקני גריל עוף טורטייה מרק

צ'יפוטלה מקסיקני גריל עוף טורטייה מרק
צ'יפוטלה מקסיקני גריל עוף טורטייה מרק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2524 קלוריות, 90 גרם חלבון ו 155 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %78 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רצועות טורטייה תירס מטוגן, חזה עוף, צ'יפוטלה צ' ילה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 89%. נסו צ'יפוטלה מקסיקני גריל עוף טורטייה מרק, סלט אבוקדו מקסיקני צ'יפוטלה, ו מרק צ'יפוטלה עוף טורטיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול או בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים תירס ובצל; מבשלים עד קרמל קל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרק עוף וצ 'יפוטלה צ' ילה; בואו ומבשלים 20 דקות על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העגבניות, אבוקדו, מיץ ליים, 1/4 כוס כוס כוס כוס כוס כוס. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
להסיר ולהשליך צ 'יפוטלה צ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים שישית רצועות טורטייה במרכז שש קערות מרק; מרק מצקת סביב הצ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
7
מקשטים עם כוסברה נותרת ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם טריז של סיד.זהו המתכון המדויק - אני מעדיף לשים avacado ב ממש לפני ההגשה-אז זה לא התחמם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות את "למלסון מאייר ויניארד פינו נואר". מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.