קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

צדפות ספייס-קרושות עם צלפים פריכים

צדפות ספייס-קרושות עם צלפים פריכים
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 348 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 34 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך כוסברה הקרקע, צלפים, חלמון ביצה מבושל קשה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: צדפות מפרץ עם צלפים, צדפות עם לימון וצלפים, ו צדפות עם צלפים ועגבניות.

הוראות

1
במחבת קטנה, מבשלים את מיץ התפוזים מעל חום מתון עד מופחת 2 כפות, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה לבלנדר.
3
מוסיפים את חלמון ביצה מבושל, חומץ אורז וחרדל תהליך עד חלקה. עם המכונה על, להוסיף 1/3 כוס שמן זית בזרם דק ולעבד עד emulsified. מתבלים במלח ופלפל ומעבירים לקערה חסינת חום קטנה. מניחים את הקערה על סיר קטן של מים רותחים בקושי ולשמור על הרוטב חם; לא להרתיח.
מרכיבים שתצטרך
4
מחק את המחבת.
5
מוסיפים את שמן קנולה וחום עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את הצלפים ומבשלים על חום גבוה בינוני עד שהם פותחים מעט ולהתחיל חום, על 4 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר את הצלפים מגבות נייר כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
7
באמצעות סכין חדה, לקלף את האשכולית, הסרת כל החיקוי הלבן המר. עבודה מעל קערה, לחתוך בין הממברנות כדי לשחרר את המקטעים לתוך הקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
בקערה קטנה, לשלב את כוסברה הקרקע כמון. מתבלים את הצדפות במלח ופלפל וטובלים חצי מכל צדפה לתוך תערובת התבלינים כדי לצפות אותה. במחבת גדולה, לחמם את 2 כפות הנותרים של שמן זית עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הצדפות בשכבה אחת ומבשלים על אש גבוהה עד הזהב, כ 3 דקות. הפעל את הצדפות ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר מהחום.
11
כף 2 כפות של רוטב חם על כל אחד 4 צלחות. מסדרים את הצדפות על הרוטב ומניחים את קטעי האשכוליות סביבם. לפזר את הצלפים ועשבי תיבול על הצדפות ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.