קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 1 דק.
מנות12
ציון בריאות23
מגזין

צלי איטלקי

צלי איטלקי
המתכון האיטלקי צלי קדרה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 4 שעות ו-1 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 451 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פטרוזיליה, אטריות ביצים משקל, פתיתי פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו בישול איטי צלי בלסמי, סיר אחד אפוי זיטי עם נקניק איטלקי + וידאו, ו קל צלי בקר בלסמי-פחמימות נמוכות ללא גלוטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות. לזרוק צ ' אק צולים לתוך סיר גדול, כבד.
2
יוצקים על פלפלים אדומים קלויים, לבבות ארטישוק מרוקנים, ועגבניות מיובשות השמש. אם עגבניות מיובשות השמש ארוזות בשמן, טפטוף על כף השמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל, שיני שום ומרק בשר, ואז מניחים את המכסה על הסיר ומבשלים בתנור במשך ארבע שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הסיר לאחר ארבע שעות ולהשתמש במזלג כדי לאשר כי הבשר מתפרק / מזלג מכרז. (אם לא, להחזיר לתנור במשך 30 דקות במרווחים עד במכרז לחלוטין.) עם כפית מחוררת, להסיר את הפלפלים, ארטישוקים, בצל, שום ועגבניות מיובשות ולמקם אותם במיכל נפרד.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את הבשר ומניח אותו במיכלים נפרדים אחרים. מכסים את המכולות המחזיקות את הירקות והבשר ומקררים אותם מספר שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את המכסה על הסיר ומקררים אותו במשך כמה שעות או לילה. כאשר אתה מוכן לשרת את הצלי, להסיר את הבשר וקערות צמחוניות מהמקרר ולהפציץ אותם רק כדי לחמם אותם. תניח בצד. מבשלים אטריות ביצים על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
7
לנקז ולהניח בצד.
8
הסר את הסיר מהמקרר בזהירות לרפרף את השומן המוצק מהחלק העליון של הנוזל. זרוק את השומן.
9
מערבבים קמח עם 1/2 כוס של נוזל הבישול ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים יין לנוזל הבישול ואז מביאים אותו לרתיחה על חום גבוה. מרתיחים את הנוזל במשך כמה דקות, עד שהוא מפחית לפחות חצי. כאשר בועות מופיעות על פני השטח של הנוזל, טפטוף בכף או כך של משחת הקמח. בדוק עובי: אם זה נוזלי מדי, להמשיך לרתוח עוד דקה או שתיים. אם זה עבה מדי, להוסיף קצת יותר מרק או מים. אתה רוצה לגמור עם נוזל עשיר ועבה / רוטב.מסדרים אטריות מבושלות על מגש גדול ומסדרים חתיכות של הבשר ואת לבבות ארטישוק שלם ופלפלים (שיני שום! מסביב לבשר. כפית את הרוטב העבה על כל החלק העליון ומפזרים על פטרוזיליה טריה טחון.
מרכיבים שתצטרך
11
הגישו מיד! מאוד, מאוד טעים.