קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

צלעות חזיר בגריל בהשראה איטלקית של דרה

צלעות חזיר בגריל בהשראה איטלקית של דרה
צלעות חזיר בגריל בהשראה איטלקית של דרה הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 502 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 37 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך צלעות חזיר, כוסברה, בזיליקום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. נסו צלעות חזיר איטלקיות בגריל, Maple Plank-צלעות חזיר ממולא איטלקי בגריל, ו צלעות חזיר עם בייקון מטוגן וכרוב תפוחים-בהשראת מעבר בייקון: Paleo s שמכבד את כל החזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו