קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

צלעות חזיר במרינדה בטימין

צלעות חזיר במרינדה בטימין
צלעות חזיר במרינדה בטימין היא מנה עיקרית המגישה 2. מנה אחת מכילה 465 קלוריות , 47 גרם חלבון ו -19 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 31% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . אם יש לכם מלח, שמן זית, עלי טימין וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 72% . נסו צלעות טלה לימון, טימין ושום במרינדה , צלעות חזיר עם תפוחים ותימין וצלעות חזיר לחם עם טימין (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת, משלבים את היין או המרק, 1 כף טימין ושום; להוסיף בשר חזיר. אטום שקית ונער למעיל; מקררים למשך 30 דקות. הופכים ומקררים עוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס, מבושלים וטחוניםשרימפס, מבושלים וטחונים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
כוסות מוצרלה מעושנת מגוררתכוסות מוצרלה מעושנת מגוררת
חזירחזיר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. בקערה רדודה מערבבים את פירורי הלחם, המלח, הפלפל ושארית התימין. מצפים צלעות חזיר משני הצדדים בתערובת פירורים. במחבת טפלון על אש בינונית, מבשלים חזיר בשמן במשך 8 דקות מכל צד או עד להזהבה ומדחום בשר מצביע על 160 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים ו/או פירותקרקרים ו/או פירות
צלעות חזירצלעות חזיר
צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'צלי טלה סינטה, חתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
רוזמרין טרי נוסף לא חובהרוזמרין טרי נוסף לא חובה
כוסות מוצרלה מעושנת מגוררתכוסות מוצרלה מעושנת מגוררת
רוטב ווסטרשייר, לטעםרוטב ווסטרשייר, לטעם
חזירחזיר
(4 כוסות בזיליקום)(4 כוסות בזיליקום)
20 עטיפות וונטון מכוסות בצורה רופפת במגבת נייר לחה כדי למנוע ייבוש20 עטיפות וונטון מכוסות בצורה רופפת במגבת נייר לחה כדי למנוע ייבוש
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
בערך 11 אונקיות זינפנדלבערך 11 אונקיות זינפנדל
1/2 כוס צנוברים קצוצים1/2 כוס צנוברים קצוצים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.