קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר לימונדה

צלעות חזיר לימונדה
צלעות חזיר לימונדה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 298 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו מלח סלרי, אבקת שום, מלח מתובל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב התרכיז לימונדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מקפיא לימונדה תות כקינוח. עם כפית ציון 63% המנה הזאת טובה. נסו צלעות חזיר לימונדה, Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, ו הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר" (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצלחת זכוכית רדודה, מערבבים יחד את תרכיז הלימונדה, רוטב סויה, מלח סלרי, מלח מתובל ואבקת שום.
מרכיבים שתצטרך
לימונדה להתרכזלימונדה להתרכז
אבקת שוםאבקת שום
מלח סלרימלח סלרי
רוטב סויהרוטב סויה
2
מניחים סטייקים בתערובת, מכסים ומשרים לילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
מחממים את התנור שלך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר סטייק חזיר ממרינדה, ולהשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק חזירסטייק חזיר
מרינדהמרינדה
5
מניחים סטייקים על מחבת סרוחה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
לצלות כ 4 אינץ ' ממקור החום במשך 5 עד 7 דקות לכל צד, או במידה הרצויה של doneness.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.