קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות67
מגזין

קארי ממהר

קארי ממהר
קארי ממהר יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 787 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב דגים, כוסברה, פולי סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכון זה מ cookstr.com יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו קארי ממהר, קארי אדום ממהר, ו קארי טונה ממהר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול, אחד שבבעלותו מכסה, ושופכים את הבצל הירוק. לבשל, ערבוב במשך דקה או שתיים, ולאחר מכן להוסיף את משחת קארי.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
בצל ירוקבצל ירוק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את חתיכות העוף וממשיכים להפעיל את החום במשך 2 דקות לפני הוספת חלב הקוקוס, המניה (או ליתר דיוק מים ובוליון עוף או להתרכז), ורוטב דגים, ולאחר מכן אפונה קפואה ופולי סויה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חתיכות עוףחתיכות עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
פולי סויהפולי סויה
מלאימלאי
מיםמים
אפונהאפונה
3
מבשלים במשך 10 דקות מכוסה, ולאחר מכן להוסיף את השעועית הקפואה ומבשלים עוד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
4
מגישים עם אורז או אטריות, כפי שרצה, מפזרים מעל הכוסברה כפי שאתה עושה זאת. שים צלחת של פלחי ליים לאנשים לסחוט מעל כפי שהם אוכלים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
כוסברהכוסברה
פסטהפסטה
אורזאורז
5
מאמר var
6
Type_27_data = {};
7
מאמר
8
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.