קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 27 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

קארי שעועית מונג של הדוד ביל

קארי שעועית מונג של הדוד ביל
קארי שעועית מונג של הדוד ביל נטול גלוטן, וטבעוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 208 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם זרעי חרדל, סוכר מגורען, שמן זית כתית נוספת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 8 שעות ו-27 דקות. מתכונים דומים: הטונה האהי אהי של הדוד ביל, מרק הברוקולי של הדוד ביל, ו מרינדה סויה-ג'ינג'ר של הדוד ביל.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.