קושימומחה
מוכן ב1 ש, 13 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

קבובי טלה יווניים עם יוגורט-נענע סלסה ורדה

קבובי טלה יווניים עם יוגורט-נענע סלסה ורדה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וקדמונית? קבבוני טלה יווניים עם יוגורט-נענע סלסה ורדה יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מתכון זה מכין 8 מנות עם 372 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 34 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 6 היה אומר שזה פגע במקום. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. ראש לחנות ולקחת יוגורט יווני, אורגנו, מנטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ביוגורט היווני תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות יוגורט יווניות כמו קינוח. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו 13 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 49%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מתלה טלה עם לפת לתינוק וסלסת נענע ורדה, מתלה טלה צלוי עם סלסה לימון-נענע ורדה, ו כבש יווני עם רוטב נענע יוגורט.

הוראות

1
משרים את שיפודי הרוזמרין במים למשך 30 דקות. בינתיים מקציפים יחד את השום, הטימין, שמן הזית, חומץ השרי, המלח והפלפל בקערת זכוכית. לזרוק את חתיכות טלה במרינדה, ולאפשר למרינדה בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. לאחר שהטלה במרינדה, השחילו על ענפי הרוזמרין.
מרכיבים שתצטרך
חומץ שריחומץ שרי
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
רוזמריןרוזמרין
שוםשום
פלפלפלפל
טימיןטימין
מיםמים
כבשכבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
מקציףמקציף
קערהקערה
2
בזמן שהכבש כבוש, הכינו את הסלסה ורדה על ידי הנחת מיץ הלימון, שמן הזית, היוגורט, השום, המלח, הנענע, האורגנו, הפטרוזיליה, הצלפים והפילה האנשובי לקערת הבלנדר. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, ואז יוצקים לכלי הגשה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סלסה ורדהסלסה ורדה
שמן זיתשמן זית
אנשוביאנשובי
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
שוםשום
יוגורטיוגורט
כבשכבש
מנטהמנטה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מבשלים את שיפודי הטלה, הופכים מדי פעם, עד שהם כבר לא ורודים, בערך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
5
מגישים עם סלסה ורדה.
מרכיבים שתצטרך
סלסה ורדהסלסה ורדה

מרכיבים

1אנשובי פילהאנשובי פילה11 קילו קישואים,3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ11 קילו קישואים,פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1שן שום כתוששן שום כתוש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יוונייוגורט יווני11 קילו קישואים,פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר כבש, חתוך לחתיכות 2 אינץבשר כבש, חתוך לחתיכות 2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ8גבעולי רוזמרין 6 אינץגבעולי רוזמרין 6 אינץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שריחומץ שרי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לזווג מקסיקני עם פינו נואר,ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. השילוב הטבטוני של גמאי פינו נואר 1787 לספירה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת גאמאי פינו נואר טבטונית 1787 לספירה
תערובת גאמאי פינו נואר טבטונית 1787 לספירה
תערובת פינו נואר / גמאי " 1787 "זו היא החלק הנגדי לתערובת" 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם מיוצרים באותו פרי מדויק) הוא הכלים המשמשים לייצורם. ה" 1787 " הותסס והתיישן בחביות עץ אלון ניטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787 נצטווה צו להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק המוזל ולהחליפם בגפנים ריזלינג. עם הזמן החוק הזה התפוגג וזנים אדומים נשתלו לאט לאט באזור.