קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

קולארדים נבולים

קולארדים נבולים
קולארדס נבול נטול גלוטן, וללא חלב מנות ראשונות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 197 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. לכו לחנות ואספו בצל, ירקות קולארד, סוכר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 56%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קולארד תוצרת, קולארדים מוקרמים, ו יום ראשון קולארדס.

הוראות

1
מניחים בייקון בסיר גדול ועמוק; מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד להשחמה אחידה, כ -10 דקות. מבשלים ומערבבים ירקות קולארד, בצל, שום וסוכר לתוך הבייקון המבושל. מכסים את הסיר ומניחים לתערובת לאדות עד שירקות הקולארד נבולים, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
בייקון מבושלבייקון מבושל
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מסירים את הכיסוי, מעלים את האש לגובה ומבשלים עד שהנוזל מתאדה, כ -5 דקות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לירקות קולארד. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ג ' יי לור אסטייטס ביי ערפל ריזלינג לבן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
ג ' יי לור אסטייטס ביי מיסט וייט ריזלינג
ג ' יי לור אסטייטס ביי מיסט וייט ריזלינג
קש חיוור בצבע, ריזלינג לבן ערפל המפרץ שלנו יש ניחוחות פרחוניים מפתים עם משמשים ירוקים ופירות תפוחים פיפין. הניחוחות מורחבים על החיך ומוסיפים פריחת תפוז וליצ ' י. עם 2.56% סוכר שיורי המאוזן על ידי החומציות הפריכה באופן טבעי והשפריץ מתסיסה קרירה ארוכה, הריזלינג הלבן הוא יין מרענן המסוגל להשלים את הטעמים התוססים של המטבח הפסיפי או לעמוד בפני עצמו כאפריטיף.