קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

קורמה צמחונית

קורמה צמחונית
קורמה צמחוני יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן וטבעוני זה מגיש 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל של 317 קלוריות. אם יש לכם שום, תפוחי אדמה, פלפל ג'לפנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 70%. מתכונים דומים: קורמה צמחונית, קורמה ירקות, איך להכין קורמה ירקות, ו פאניר קורמה, איך מכינים מוגלאי שאהי פאניר קורמה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובדת ממש טוב עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. החיבור שנין בלאן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
מסה שנין בלאן
מסה שנין בלאן
החיבור שנין בלאן הוא תערובת לבנה בינונית העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, שנין בלאן. השנין בלאן מעניק ליינות את סלט הפירות, ניחוחות הגויאבה והמלון וחומציות מרעננת. כמה שקר סור על פחות במשך כמה חודשים מוסיף המורכבות והגוף. נגיעה של ויוניה ארומטית משלימה את מבנה הפרי בכמה רמזים פרחוניים. היין מושלם בפני עצמו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות מתוקות וסלטים בקיץ.תערובת: 87% שנין בלאן, 13% ויוניה