קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות18
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

קינוח כריך גלידה

קינוח כריך גלידה
מתכון גלידה קינוח סנדוויץ ' יכול להתבצע בערך 10 דקות. מתכון זה מכין 18 מנות עם 270 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם כריכי גלידה, סירופ שוקולד, ציפוי מוקצף מקרטון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 13%, וזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קינוח כריך גלידה, קינוח כריך גלידה קל, ו קינוח כריך גלידת אוראו.

הוראות

1
מסדרים 14 כריכי גלידה ב -13 אינץ ' לא משומנים. 9 אינץ'. צלחת.
מרכיבים שתצטרך
כריכי גלידהכריכי גלידה
2
חותכים את הכריכים הנותרים לשניים לאורכם; ממלאים את החללים בכלי.
3
מורחים עם קרמל ותוספות מוקצפות.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מזלפים סירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
5
מפזרים ממתק קצוץ. מכסים ומקפיאים לפחות 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץבר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ
6
חותכים לריבועים.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

כריכי גלידה בתפריט? נסה להתאים עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.