קושיבינוני
מוכן ב51 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

קיש גבינה בסיסי

קיש גבינה בסיסי
קיש גבינה בסיסי עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 295 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 51 דקות. גשו לסופר וקנו עלי טימין, ביצים, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-64 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו קיש בסיסי, קיש בסיסי, ו קיש 'השתמש בזה' בסיסי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. תערובת בורדו ההר "ONYX" טרה בלנקה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 103 דולר לבקבוק.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.